poniedziałek, 2 stycznia 2012

Dodatki z D.N. Angel

      Wpis z 22.07.2010 by Aya.

      Konnichi wa, minna! ;*
      Wiem, wiem nie pisałyśmy od wieków. Gomen nasai. Niby są wakacje, ale tak po prawdzie czasu na komputer jest o wiele mniej niż w roku szkolnym. To oczywiście zasługa częstych wyjazdów. Nawet teraz Kao-chan jest u koleżanki, ja z kolei kilka dni temu wróciłam na jakieś dwa tygodnie do domu… I korzystając z okazji, postanowiłam dodać wreszcie jakąś notkę - nie będzie szczególnie długa. Zamierzam poszperać chwilę w internecie i znaleźć kilka dodatków nawiązujących do „D.N. Angel” (anime to opisałyśmy przeszło rok temu).

~Stronki:

~AMV:

      No i to by było na tyle, skromnie, bo skromnie, ale jest. Niestety, nie znalazłam żadnej fajnej parodii.
      Mam nadzieję, że uda mi się dodać jeszcze jakąś notkę w najbliższym czasie. ;) A tak z innej beczki - zapraszam na naszą podstronę. Wierzcie lub nie, ale wciąż przybywa nam nowych czytelników, mimo iż ukazało się już tak dużo rozdziałów. To tylko potwierdza teorię, że dla chcącego nic trudnego. ;)
      Pozdrawiam wszystkich - w imieniu swoim, a także Kao-chan. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.