sobota, 14 stycznia 2012

Merii Kurisumasu

Wpis z 24.12.2011.

Kochani!
Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzymy Wam z całego serca wszystkiego, co najlepsze. Zdrówka – bo jest ono najważniejsze. Szczęścia – bo nierzadko się przydaje. Wiele wolnego czasu na rozwijanie swoich pasji (niekoniecznie tylko związanych z M&A). Uśmiechu na twarzy, który pomoże zwalczyć wszelkie przeciwności losu. Wiele pomyślnych dla Was zdarzeń w Nowym Roku. Powodzenia w szkole, na studiach czy w pracy. Świetnych wyników w ewentualnych egzaminach, maturach, kolokwiach… Optymizmu, żeby Wam zawsze towarzyszył. Przyjemnej, magicznej i rodzinnej świątecznej atmosfery w najbliższych dniach. Świetnej zabawy lub, jak kto woli, spokojnego Sylwestra. Spełnienia marzeń – choć niekoniecznie wszystkich, bo kimże jest człowiek bez marzeń?
Jednym słowem, tradycyjnie: Wesołych Świąt (czy może lepiej: Merii Kurisumasu) i szczęśliwego Nowego Roku!


6 komentarzy:

  1. Oh, widzę, że zrobiłyście to, z czym ja się od dłuższego noszę- chyba też się wyprowadzę z Onetu, bo on się coraz bardziej wkurzający robi.
    Nowy post na bideo.blog.onet.pl
    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam tylko poinformować, że po wielu przepychankach z Onetem, bideo przeprowadziło się na nowy adres.
    Teraz zapraszam na http://ajia-no-eiga.blogspot.com/
    Więcej słów wyjaśnienia już na nowym adresie.
    Zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nowa recenzja. W wolnej chwili, zapraszam^^
    [ajia-no-eiga.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie NN-
    shiroi-kokoro.blog.onet.pl, serdecznie zapraszam. :D


    ps. trafiłam. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nowe notki na http://tam-gdzie-sakura-rosnie.blogspot.com/
    Zapraszam
    + bardzo ładnie wygląda wasz blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się spóźniłam, ale również życzę wszystkiego naj. :)

    inochi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.