środa, 4 stycznia 2012

Obrazki z Ayashi no Ceres

      Wpis z 17.12.2010 by Aya.


      Konnichi wa! ^^’
      Zauważyłam, że dość dawno nie dałyśmy nowej notki… Ech, choć w sumie, jakby na to nie patrzeć, ostatnio to ja ciągle zajmuję się blogiem. Heh, wytłumaczenie Kao brzmiałoby: „bo ty siedzisz w domu, a ja chodzę do szkoły!”. Taak, w sumie racja. Nie mogę dojść do siebie, już drugi tydzień jestem na zwolnieniu, biorę drugi antybiotyk… Mój żołądek biedny nie jest z tego faktu zadowolony. :/
      Naszła mnie chętka na dodanie obrazków z „Ayashi no Ceres”. To dzięki temu anime poznałam imię „Aya” i je sobie przywłaszczyłam. xD
      Zaczynajmy więc. Większość obrazków (albo nawet wszystkie) dam z Deviantarta, bo, jak wiecie, naprawdę można tam znaleźć coś ciekawego. :)


by bassanimation


by ilovethefunnybambi


by Lishan


by satanpetiteflore


by Kinokarutta-chan


by Chada


by khanshin


by lucascaua2000


by kitty-bear


by Usagi-Moni


by chibiserenity1


by AyashiNoCeres-Club


by chibilink6


by oosha66


by justmeryy


by baby-boi


by korimitsu


by ocdchild


by DagothSorceress


by AyaAsakura


by yamigirl21


by Rabbit-of-the-Moon


by morichanheartsaya


by satanpetiteflore


by Lethalxr0se


by morichanheartsaya


by noctis07


by Soap-Committee


by Natatsu


by perpetuousdreamer


by EugeneCh


by CMJDT

      Ech, na dzisiaj to tyle. ^^’ Nie wiem, czy dodamy coś przed świętami, więc w razie czego: Merii Kurisumasu! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.