wtorek, 3 lipca 2012

Obrazki z Bokurano

Witam po długiej, wydającej się nie mieć końca przerwie! Tu tradycyjnie Aya.


Matury mam za sobą - ci, którzy ich jeszcze nie zdawali, nawet sobie nie wyobrażają, jak wielka to ulga. Tymczasem jednak stresuję się rekrutacją na studia. Uznałam, że jeśli nie dostanę się na wymarzoną japonistykę (a prawie na pewno się nie dostanę - angielski w tym roku był masakryczny i mam zbyt niski wynik :/), zrobię sobie rok przerwy, poprawię to rozszerzenie i spróbuję jeszcze raz.


Ale dość już o mnie. Wiele razy przechodziło mi przez myśl, aby co nieco tu napisać, ale jakoś nie miałam na to siły. Zaś czasami, gdy już siadałam przy laptopie, nagle zdawałam sobie sprawę z tego, że mam pustkę w głowie... Przepraszam za to, że tak zaniedbałyśmy tego bloga. Kao w ogóle się nim nie interesuje, a ja... Cóż, patrz wyżej. W najbliższym czasie postaram się skrobnąć względnie normalną notkę, a tymczasem dodam obrazki z "Bokurano". Źródła: zerochan i deviantart.




By K-Fuyu

By poozu

By VampireOfKhorne

By rayquo

By keterk

By Gaaramunky

By nikekas

By Sea-Snail-Studio

By bjango

By Wafuru

By Roseille

By OkiPooky-sama

By FL-Amy


Gomen, to tyle na dziś, nie mam już na nic siły. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanych wakacji :)

6 komentarzy:

  1. Świetny blog, zapraszam do siebie na onecie: http://alisaandjack-story.blog.onet.pl/ byłabym zadowolona widząc komentarz wyrażający sugestię odnośnie tego jak piszę. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze tego anime nie oglądałam, ale się przymierzam, bo wydaje mi się, że powinno mi się spodobać.

    Jeśli chodzi o matury, to mnie to jeszcze dwa lata zostały. Życzę ci, abyś się dostała na wymarzoną japonistykę, ja również planuję się na takowy kierunek wybrać, ale chyba raczej będę musiała pomyśleć o prywatnej uczelni- publiczna to chyba jednak za wysokie progi dla mnie.

    U mnie nowy post, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bokurano, mmmm.. działo się. Dobre anime ^^

    Zapraszam na otaku-ai na nowe notki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu,jak ty opuściłas tego bloga! Nie wybaczymy ci tego ^^ ano,tobie też życzę miłych wakacji i weny na nowe notki :) i zapraszam cię do mnie na to-co-zakazane.blogspot.com-lubisz japonię,więc chyba ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nn :)
    Na Home (dodam, by nie było nieporozumień xd)

    K.L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey!
    Na Czarownicy pojawił się długo wyczekiwany rozdział 8!
    Zapraszam!
    K.L.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.